پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عــلــی چراغیان |

http://s3.picofile.com/file/7499531933/shahab_mini.jpg

 

خودتان را معرفی کنید؟

 

بسم الله رحمان رحیم   بنده شهاب پیشانی دار هستم متولد 25 آذر سال 1365

 

متولد کجا هستی و از چه طایفه ای هستی به قول معروف "چه کسی"؟

 

صادره از اهواز  اصالتاً بختیاری از طایفه بزرگ زراسوند 

 

دریفت را در به طور عامیانه تعریف کنید ؟

 

کلاً دریفت معانی زیادی داره از نظر من و در کشور من بیشتر جنبه حرکات نمایشی داره اما در اصل دریفت یعنی کنترل ماشین وقتی که از کنترل خارج می شه و دوام حرکت اون

 

از کی به این رشته علاقه‌مند شدید ؟

 

من از کودکی عاشق هیجان بودم در هر زمینه ای از همان کودکی هم کارهای عجیب غریبی انجام می‌دادم به طوری که با دوچرخه به خودم آسیب میرسوندم و عشق دیدن فیلم‌های اکشن بودم

 

و از چه زمانی شروع کردید ؟

 

یک مقدار که سنم بیشتر شد خیلی جدی موتور سواری و ماشین سواری رو دنبال می‌کردم پدرم شدیداً با موتورسواری من مخالف بود و هرگز برام نخرید در عوض بهم قول ماشین داد من هم کم کم با نگاه کردن به روندن پدرم یاد گرفتم ودر سن نوجوانی در حد روشن کردن و ماشینو از پارکینگ درآوردن یادگرفتم و میشه گفت سرعت رو از تنها پسر عموم یادگرفتم ایمان پیشانی دار و سال 83 گواهی نامه گرفتم درست چند روز بعدش مسابقه اسلالوم در اهواز بود که مسابقه استانی بود و من تونستم از بین حدود 50نفر شرکت کننده با خودروی پدرم سوم بشم از اون به بعد بطور جدی پیگیری کردم و به صورت حرفه ای مسابقات رو ادامه دادم در سال 84 وارد مسابقات کشوری شدم تا و تا این لحظه که در خدمت شما هستم ادامه دادم

می شه از مدال ها مقام‌های که تا به حال کسب کرد بگویید ؟

 

خدا رو شکر مقام‌های خوبی به دست آوردم حدوداً 30 مقام استانی و کشوری دارم  در سال 90 هم توانستم به مسابقات بین الملی راه پیدا کنم و این رو به مدیون دوستان و شرکت رد بول هستم 

سرسخت‌ترین رقیبت چه کسی بوده؟

در ایران آقای نادر جعفری که بزرگ این رشته هستند

وضعیت رشته ای موتوری دیرفت را در خوزستان چگونه ارزیابی می‌کنید ؟

این رشته در خوزستان مخصوصاً در اهواز خیلی خوب پیشرفت کرده و راننده های خوب و حرفه ای داره که من از این مسئله بسیار خرسندم و باعث افتخار منه ولی متأسفانه همین رانندگان مجبور می شن به علت نداشتن پیست و مکان مناسبی واسه تمرین تو خیابان حرکات تمرینی انجام بدهند که آن هم بر میگرده به پتانسیل بالا راننده های جوان و نوجوان ما که این معضل انش الله با زدن یک پیست استاندارد در اهواز حل می شه و همین رانندها می‌توانند اهواز را سرافراز کنند. 

 

انتظار شما از مسئولین و فدراسیون اتومبیل رانی استان چیه ؟

 

چون این مصاحبه استانی می‌باشد از مسئولین خودمان شروع می‌کنم من درخواست می‌کنم این رشته را حمایت کنن و برایش اهمیت قائل بشوند . به جد می‌گویم اگر به این رشته رسیدگی شود و مکان خوبی برایش فراهم شود علاقمندان و تماشاچیان بیشتری می‌آیند این رشته هزینه های زیادی دارد که تا الآن من بیشتر آن را بدون اسپانسر و با حمایت دوستان خوبم و قسمتی از آن را با کمک هیئت اتومبیل رانی اهواز پشت سر گذاشتم البته به این علت اسپانسرها پا جلو نمی‌گذارند که بازتاب خیلی ضعیفی دارد که حق دارند و این موضوع به عملکرد بسیار ضعیف خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها بر می‌گردد

پیامی برای علاقه‌مندان مخصوصاً برای هم تبارانت رشته موتوری دیرفت داری؟

دریفت رشته‌ی خوبی و گرچه نوپاست اما خوب پیشرفت می کنه از این جمله که میگن"باید پولدار باشی تا بتونی وارد این رشته بشی" نترسن و اگر استعدادش و دارن حتماً پیگیری کند چون من خودم از یک خانواده معمولی هستم

چقدر روحیه اتان با شرایط این ورزش سازگار است ؟

خوب همان طور که خدمت تون گفتم از کودکی روحیه‌ی فعال و پر جنب و جوشی داشتم ولی به هر حال یه وقت‌هایی هم ممکنه استرس وجود داشته باشد و یا آمادگی کامل رو نداشته باشه بهر حال قبل از مسابقات برنامه ریزی می‌کنیم و خودمون رو آماده می‌کنیم.

سرگرمی شما بعد از دیریفت چیه ؟

از اول تا پایان هفته سرکار مشغولم که بتوانم مخارج مسابقات بربیایم البته قسمتی از مخارج را! آخر هفته هم معمولاً با دوستانم پیک نیک خارج از شهر میریم البته در طول هفته بعد از کارم اغلب اوقات به باشگاه بدن سازی میرم و نرمش می‌کنم

بیشترین متراژ دیرفت شما چقدر بوده یاد دارید؟

شهاب با لبخند می گه : نمی دونم بیشترین متراژ و که ندارم چون پیاده نشدم متر کنم اما طولانی بود و در کل خوب بود

بزرگ‌ترین آرزوی ورزشت چیه؟

راه یابی به مسابقات جهانی 

آخرین ماشینی که با آن جولان دادی چه بود ؟

 BMW M3 بود

شما وقتی از از پیچ‌های جاده می‌خواهید عبور کنید آیا سرعت کم می‌کنی یا از تکنیک دریفت استفاده می‌کنی ؟

 

قبلاً آره ولی الآن نه یا شاید خیلی کم

 

آیا تا به حال گیر کنترل نامحسوس افتاده ای ؟  جریمه چی ؟

 

گیر کنترل نا محسوس که نه، بگم نه بهتره جریمه هم نشدم

خانواده و دوستان چقدر در موفقیت شما تأثیر گذار بوده‌اند؟

خانواده‌ام در پیشرفت من حرف اول را می‌زنند و همچنین دوستانم . خدا را شکر خانواده‌ام با رفتن من به مسابقات کاملاً موافق هستند و در حد توانشان حمایت می‌کنند دوستانم که نگو ، هرچه در توان دارند مرا یاری می‌کنند و همراه من هستند که از همه آن‌ها در همین تشکر می‌کنم ماشاله اینقدر زیاد هستند که نمی تونم اسم ببرم.

سخن پایانی شما ؟

از خانواده‌ام نهایت تشکر را دارم مخصوصاً از پدرم . از تک تک دوستانم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتونم روزی جبران کنم و خیلی خوشحالم که با کمترین امکانات تونستم به اینجا برسم و امیدوارم بتونم همیشه مردم خوب و خونگرم استانم را شاد کنم. 

این واژهها چه چیزی در ذهن شما یادآوری میکند ؟

خدا؟ 

در هر زمانی شاکر و قدردانش هستم

خانواده؟

همه چیزم 

عشق؟

دریفت

ازدواج؟

تو فکرش نیستم

پول ؟

به اندازش خوبه

بختیاری؟

شجاعت،جوانمردی

________

مصاحبه کننده : عباس بویری     عکاس : حمید اسکندری

 http://s3.picofile.com/file/7499582147/ssss.jpg

جهت دریافت فقط بر روی عکس مورد نظر کلیک نمایید

هدیه بزرگترین پایگاه فرهنگی و هنری تبار بختیاری سردیارون به همتباران عزیز

پوستر زیبای   دو قهرمان دو افتخار برای ایران و خوزستان برای تبار بختیاری

http://s1.picofile.com/file/7499523331/mini_shahab_navab.jpg

http://s3.picofile.com/file/7499531933/shahab_mini.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت9:03---4 شهريور 1392
salam aqa shahab harf nadari . bekhoda ye doonei. dadash karato moratab dombal mikonam. mosabeqate eslalome mahsharam ke didimet . khodaei harf nadari

morteza
ساعت22:10---14 آذر 1391
agha shahab esmesho shenidam kheili khosh.hal shodam k bakhtiyariye o me3 navab eftekhariye bara masjed soleimano bakhtiyari

sanaz
ساعت17:48---5 آذر 1391
salam man emrooz bahatoon ashna shodam mersi az matlabetoon tooye ghorbat hesabi khoshhal shodam aghshahab mersi vaghaan dast marizad };-};-};-};-};-

nasrin mansori
ساعت13:41---9 آبان 1391
ey val khoshtip........eftekharid donya va khozestan va m.i.s= DDalbate nafahmidam drift chiye va toye chi aval shodehahaha vali har kare bozorgi kardi eftekhare shahr va keshvari.

AYOOB
ساعت19:53---28 مهر 1391
بانظر جناب اقای (قواتعلی) بشدت موافقم

ali khan mirza
ساعت17:16---26 مهر 1391
ma etarim diye che ko0nim bakhteyoriya negin khelghaten di

نیما
ساعت1:02---16 مهر 1391
درود به تمامی دست اندرکاران سایت سر دیارون و همچنین شهاب و نواب عزیز

پارسوماش
ساعت16:27---5 مهر 1391
فوق العاده بود ماشالله.

حامد یوسفی
ساعت15:29---29 شهريور 1391
ای ووووووووووووووووووول بنازمت هم ولایتی

قواتعلی
ساعت10:25---28 شهريور 1391
اوهیییییییییییییییییییییییییت

علی ذوالفقاری
ساعت8:38---28 شهريور 1391
این رو به جرات میگم شهاب پیشانیدار تکرار نشدنی هست و اسطوره ی دریفت ،بود، هست و خواهد ماند. پرچم بالاست.اون بالا بالاها.

محمد ویسیان اهواز
ساعت11:32---26 شهريور 1391
شهاب عاشقتممممممممممممممم };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-=D D

محمد ویسیان اهواز
ساعت11:32---26 شهريور 1391
شهاب عاشقتممممممممممممممم

آریو ، تهران
ساعت11:30---25 شهريور 1391
با درود
خواستم ازین فرصت استفاده کنم و ضمن افتخار به پهلوانان غیور بختیاری ، توهین و اقدام دکتر آجیلی رییس دانشگاه کشاورزی رامین اهواز را به قوم آریایی وبزرگ لر که گفته بود حضور لرها در خوزستان مشکلات قوم و قبیله ای و فرهنگی درست میکند و از پذیرش آنها معذوریم و فقط پذیرش بومی داریم( عرب)!!!محکوم کنم و بگم که اقدام این عرب جدایی طلب دنباله رو جریان مسخره عربهای جدایی طلب خوزستانه و اعلام کنم ما بختیاریها تا آخرین نفس به این عربها اجازه نخواهیم داد حتی 1 سانتیمتر هم از خاک خوزستان جدا بشه ، اولین اتحاد ما لرها که رو دیدند خوشبختانه با فشار نمایندگان لر و بختیاری مجلس وزیر علوم ایشان رو برکنار کردند.
زنده باد ایران ، زنده باد بختیاری


محبوبه موری
ساعت9:56---25 شهريور 1391
وووووووووووووووووووااااااااااا اااااوووووووووو مرسی سردیارون واقعا دمت گرم از دیشب تا حالا نخوابیدم و افتض بودم حال دادی با این عکس همشهریام سردیارجون دمتون گرم خوشتیپ ها=D D

فرهاد
ساعت20:45---24 شهريور 1391
مصاحبه جالبی بود
باید سایت سردیارون حامی ورزشکاران بختیاری باشد آفرین بر شما


ali
ساعت16:36---24 شهريور 1391
harf nadari ba to prcham balas



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.